Hotel Kraków Best Western Premier
PLENDERU
od do
24 cze 25 cze
< >
Kraków Hotel

Jak zorganizować profesjonalną konferencję w centrum Krakowa

Istnieje wiele spraw, których nie jesteśmy w stanie załatwić samodzielnie. Pewne złożone zagadnienia wymagają od nas konsultacji i precyzyjnej analizy w większym gronie. Wiedza, którą dysponujemy może przynieść dużo większe korzyści gdy uzupełnimy ją o informację innych kompetentnych w danej dziedzinie osób. Powyższy sposób rozwiązywania problemów jest coraz bardziej popularny i dotyczy wielu podmiotów takich jak przedsiębiorstwa, stowarzyszenia czy organizacje non profit.

Organizacja konferencji od podstaw, czyli profesjonalne rozwiązywanie problemów

Zorganizowanie konferencji, która skuteczne pozwoli zmierzyć się z wyznaczonymi zadaniami wymaga od nas dobrego przygotowania oraz sporego nakładu sił. Wszystkie aspekty spotkania należy zaplanować z największą precyzją tak aby niczego ani nikogo nie pominąć.

Wszelkie plany należy rozpocząć od jasnego określenia celu. Przed podjęciem pierwszych kroków musimy się zastanowić jakie zagadnienia będą poruszane oraz kto będzie uczestniczył w dyskusji.

Jeżeli posiadamy już te informacje to warto zając się budżetem. Przeliczenie kosztów stałych i zmiennych z jednoczesnym uwzględnieniem budżetu awaryjnego pozwoli nam uniknąć przykrych niespodzianek.

Kolejnym istotnym czynnikiem jest wybór miejsca w którym odbędzie się spotkanie. Wszyscy organizujący konferencje w Krakowie mają ten problem z głowy, ponieważ w mieście tym nie brak idealnych przestrzeni zapewniających nocleg, catering oraz miejsca parkingowe.

Następny element to określenie terminu spotkania. Czas organizacji musi odpowiadać przede wszystkim uczestnikom tak aby nie było problemu z ich obecnością. Organizowanie konferencji w problematycznych terminach może negatywnie odbić się na frekwencji, co spowoduje, że nie osiągniemy zamierzonych celów dyskusji.

Na sam koniec z odpowiednim wyprzedzeniem musimy zaprosić uczestników dyskusji do wzięcia w niej udziału. Powiadomienie osób indywidualnych oraz instytucji powinno odbywać się drogą listowną. Pamiętajmy również o poproszenie prelegentów o potwierdzenie przybycia. Dzięki temu będzie mogli na bieżąco optymalizować wydatki.

Tezy, wnioski, wątpliwości i podsumowania

Jak już wspomnieliśmy, każda konferencja ma ściśle wyznaczony cel . Jeśli udało nam się go osiągnąć to warto zaprezentować go na zewnątrz. Ludzie, którzy nie uczestniczyli w spotkaniu mogą być nim zainteresowani. Pozwoli to na dodatkową promocje podmiotów uczestniczących w dyskusji. Wspólnie wypracowane tezy warto utrwalić, a następnie rozpowszechnić wśród uczestników, aby nie mieli poczucia źle zagospodarowanego czasu.

« powrót
zwiń »
Each Best Western® branded hotel is independently owned and operated.